reklama

Mám rada tú..samotu

Je teplý letný večer. Počúvam Arna Eliasa, pijem červené víno a rozmýšľam. Ako mi je len dobre. Som sama v byte a nepotrebujem nikoho. Žiadne zbytočné slová, vety, úškrny. Žiadne rozmýšľanie čo môžem komu povedať, čo sa hodí a čo je už proti pravidlám tohto života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Som introvert, že je mi dobre takto samej? Ľudia trhnite si všetci nohou, hovorím si v duchu. Mám víno, to mi stačí. Zajtra ráno sa zobudím a budem rozmýšľať ako alkohol otupuje zmysly. Zase budem žiť život. Praobyčajný život jednej pešiačky v dave.

Ale dnes vypnem. Budem sa nahlas smiať ako narkoman čo si pichol dávku. Budem nehybne ležať, budem tancovať. Asi to treba. Mne určite. Najlepšie si rozumiem sama so sebou. Tak si pokecám so svojou dušou a budem sa viniť zo všetkého, čo som mohla urobiť inak a zároveň si budem hovoriť, že asi je to tak, ako to má byť. Tak ako to teda má byť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemám rada takéto úvahy, ale dnes večer hej. Veď čo je na tom, že unikám do iného sveta pred týmto šialenstvom doby. Som mladá. Veci o ktorých dennodenne rozmýšľam sa mi zdajú už príliš dospelé. Ale nič iné mi neostáva. Všetci tak rozmýšľajú. Žijú uväznení na svojich plytčinách a hľadajú cestu ako sa čo najrýchlejšou a najschodnejšou cestou dostať do bezpečia, niekam “za vodu“. Hm? Z týchto riadkov neplynie žiadny záver, nie sú ani poučné asi zábavné. Však moje ja to chcelo napísať aby malo dôvod zase rozmýšľať. Aby sa prúd myšlienok a obyčajnom živote zmenil na niečo iné, čo sa nedá opísať. Aby sa mi pri zaspávaní pred očami premietalo more a slnko a olivy. A jemný vánok otáčal listy knihy, ktorú nechcem nikdy dočítať.

Zuzana Pichnarčíková

Zuzana Pichnarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Reálne optimistická Zuzka bluzka:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu