reklama

Farma- korovy treba dojiti i šino hrabaty

Dobre že nie dva roky dopredu na to začnú dávať reklamy. Super zvučka. Život na farme, bude to drsné, protagonisti budú musieť holými rukami pracovať a postarať sa o seba sami. A my sa na nich budeme pozerať. Zabávať, nadávať. Fajn.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Najmladší účastník súťaže, ktorý zo srandy nabúral autom do stromu, lebo si chcel vyskúšať ako funguje trenažér, má podľa jeho matky posunuté hranice. Som približne vekovo tak stará ako on, ale toto fakt nepochopím.

Playmate Andrea vraj bude prekvapením súťaže. Odpadnú jej gélové nechty a poradí si v každej situácii.

Tučko Richard bude šúľať cigarety v kuchyni.

Najviac som zvedavá na nákupnú maniačku Moniku , ktorá nám svoj super vkus alá Anča z valala už predviedla.

Ďalšou aktérkou je matka mnohých detí s ďalším prírastkom na ceste Lenka. Kravu podojila ľavou zadnou, možno by zvládla na farme aj pôrod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímavý je aj týpek s ešpézetkou Dj MIKKY, silný to chlop. Akoby som videla Tonyho z Oravy, ktorý svoju “náturu“ predviedol v šou Vyvolení.

Ďalším zo zástupcov mužského osadenstva je Štefo, ktorý chce svojmu dedovi dokázať, že niečo dokáže. Ale už si to aj dokázal.

Londýnčanka Lenka mi strašne pripomína Scarlet Balážikovú, niekdajšiu miss TopoľčanyJ z Profesionálov.

Motorkár Martin mi evokuje zasa Šakala, ktorý kedysi taktiež súťažil vo Vyvolených. Šípim za jeho učinkovaním úlohu rozvracača dobrých vzťahov.

Posledným je Michal, ktorý mi nepripomína nikoho. Vyzerá zatiaľ až príliš normálne. Určite v tom bude nejaký háčiček.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže na záver prichádzam k tomu, že v každej šou sa isté typy ľudí stále opakujú. Budem to pozerať. Som zvedavá na to, kto s kým a ako osadenstvo zabije hus na obed. Mám tušenie že o tie eurá bude veľký boj. Šak sme nejakí Slováci.

Zuzana Pichnarčíková

Zuzana Pichnarčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Reálne optimistická Zuzka bluzka:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu